Re: Dwuramienne dyski twarde.

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 17:48:05 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 6 May 2010 22:16:39 +0200
is the real date, "Doxent" <doxent@gazeta.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Zastanawia mnie dlaczego producenci dysków nie wpadli jeszcze na pomysł aby
>nad talerzami do dysków twardych umieścic 2 ramiona z głowicami zamiast
>jednego?

Więcej elementów ruchomych -> większa możliwość awarii.
Wyższa cena produkcji, a zysk znikomy, dodatkowo zysk wydajności wcale
nie tak duży, jakby się mogło wydawać.
A tak w ogóle po cholerę sobie komplikować życie, skoro można niemalże
to samo uzyskać spinając kilka dysków w RAID i jeszcze mieć bonus w
postaci zwiększonej pojemności i kilku kopii danych...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR