Re: HUB USBx10 kilka pytań w kontekście komunikacji po RS232

Autor: Robert <jackass6_at_o2.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 08:49:50 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał:

> To zależy, co masz teraz ;-) Zresztą zawsze możesz je przenumerować.

Oczywiście jakieś tam zasoby obecnie mam więc może nie być COM3 czy COM4 ale to
nie problem, bo jak napisałeś można to przenumerować.

> A czy obsługuje porty COM z numerami wyższymi niż COM9? Bo sądząc po kablach
> (RS232) są do dość wiekowe aparaty a starsze oprogramowanie (np. do Siemensów)
> obsługiwało tylko porty COM1...COM9.

To soft autorski. Numer portu wpisuje się z palca. Próbowałem już z COM111 i
inną egzotyką i działa więc powinno być OK.

> PS. Mam wrażenie, że to NTG, ale że zagadnienie poniekąd również sprzętowe, to
> bez FUT-a.

Też do końca nie wiedziałem gdzie to wysłać, padło na PCP, bo nic lepszego nie
potrafiłem wymyśleć.

Pozdrawiam serdcznie i dziękuję za porady.