Netia-WiFI-WIFI-LAN

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 11:56:24 MET DST

Witam,
nie do końca wiem czy to będzie właściwa grupa ale spróbuję:)
Mam problem: mam net z Netii, modem WIFI z routerem Pirelli. Do tego
podłączone:
- kablem PC stacjonarny
- 1-2 laptopy po WIFI

Niestety mam też TV Sony bez WIFI, dekoder N też bez WIFI i planuję
zakup jakiegoś odtwarzacza wieloformatowego (Novatron, Xtreamer itp).
Te ostatnie sprzęty stoją w pokoju w którym nie mam gniazdka z netem:(
wpadło mi do głowy zrobienie czegoś takiego:
sygnał z WIFI idzie do tego pokoju, tam jest jakiś odbiornik WIFI ze
switchem na 3-4 LAN z którego kablami rozprowadzam sobie net do tych
urządzeń bez WIFI. Pomysł wydaje mi się realny tylko że nie mam pojęcia
jakiego sprzętu mam szukać i jak się do tego zabrać.
Pomożecie?

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)