Odp: Kłopoty z dociskiem procka na AM2

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Sat 01 May 2010 - 11:41:55 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:1pxusbhn7i5ln.fd9wweljst04$.dlg@40tude.net...
> Witam
> Jest sobie płyta GA-M52L-S3 z podstawką AM2. W podstawce procek 4400+.
> Całość ma 3 lata i jest gustownie wklęśnięta :) Powoduje to że radiator
> jest permanentnie słabo dociśnięty do proca. Żadne smarowania i dodatkowe
> nadmuchy nie pomagają, komp po kilku- kilkunastu minutach nawet lekkiej
> pracy wyłącza się. Mam pytanie - czy ludzkość już się dorobiła takich
> podkładek do podstawek AM2 od spodniej strony płyty które by się nie
> wyginały? Może metalowych, niech pomarzę sobie... :)
---------------------------
To wcale może nie być problem z dociskiem. Widziałem
kiedyś podobny przypadek u kolegi. Procesor totalnie się
przegrzewał i nie dało się na komputerze pracować.
Różne cuda kombinowaliśmy by go schłodzić aż odesłaliśmy
procesor do sprzedawcy. Drugi przysłany egzemplarz
pracował poprawnie i nie miał najmniejszych tendencji
do przegrzewania. Pracuje bezproblemowo do dzisiaj.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa