Re: jak przykleić osłonę zawiasu w laptopie?

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Mon 03 May 2010 - 10:31:19 MET DST

> Ta grupa schodzi na psy...

"Na psy" to schodzą producenci elektroniki robiąc ją coraz marniejszej
jakości dla coraz nizszej ceny. A pośrednio klienci, którzy takie
produkty wybierają dla niskiej ceny, albo (czasem też) z braku
wiedzy/doświadczenia technicznego.

Jestem zwolennikiem naprawiania a nie wymieniania, ale tego
co zostało zaprojektowane i wykonane poprawnie, ale czasem
jednak z powodów losowych lub sporadycznie(!) trafiających
sie wad materiałowych uległo zepsuciu. Lub w wyniku długotrwałej
eksploatacji uległo zużyciu.
Ale nie ma sencu naprawiania, coś co u podstaw swgo wykonania
było złe. A tak jest z zawiasami w wielu modelach laptopów,
w tym przytoczonych przeze mnie marek.
Jakby pytał jak wymienić świetlówkę w 5 letnim lapku, albo
usprawnić wentylator w 5-7letnim.
Albo nawet naprawić zawias ale w IBM'e (bo spadł np.z biurka)
- tylko ilu ludziom uszkodził się zawias w IBM'e czy Dell'u?

Wątkotwórca nie napisał jaki to model, ja pozwoliłem sobie (może
nieco pochopnie) poprzypuszczać jakiego modelu problem
dotyczy.
Ale jak poczytasz tę grupe historrycznie to zauważysz w jakich
laptopach pekają osłony przy zawiasach. I na jak niedługi czas te
naprawy pomagają.
Dlatego brutalnie rozważałem wymianę. Fakt, że ktoś inny pozostanie
z tym samym problemem.