Re: (OT) Ekspert od procków Intela

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 30 Apr 2010 - 20:06:56 MET DST

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:hqvqqt.350.0@poczta.onet.pl...
> "zen3x" <zen3x@o2.pl> wrote in message

> O.. dzięki. Widzę tam procka E2160.
> Pozostaje mi poszukać takiego gdzieś na eBayu...
>
> No chyba że znajdę gdzieś tanio tego Xeona, co myślicie?

raczej bedzie duzo drozszy - jakies $270

http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL9TZ

a e2160 spokojnie za $30-35 kupisz

http://processorfinder.intel.com/List.aspx?ParentRadio=All&ProcFam=0&SearchKey=e2160

1x2.4 z 4mb cache vs. 2x1.8 z 1mb cache smiem twierdzic ze
drastycznych roznic miedzy nimi (w zastosowaniu domowy serwerek)
nie uswiadczysz