Re: (OT) Ekspert od procków Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 05:13:15 MET DST

"Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiuq@wp.pl> wrote in message
news:4bd3119c$0$19184$65785112@news.neostrada.pl...
> In news:hqsr2c.204.0@poczta.onet.pl,
> Pszemol <Pszemol@PolBox.com> nabazgrał:
> (ciap)
>
> To ja bym zaczął od próby rozszerzenia pamięci!

Próbowałem już tego - pożyczyłem drugą kostkę 512MB na parę
dni ale przyrostu wydajności na Windows XP nie zauważyłem...
Sądzę że szyjką od butelki jest tutaj kiepski Celeron z małym cache.
Ale na pamięć tez przyjdzie pora - najpierw chcę mieć "normalny"
procek a nie jakiegoś okaleczonego niedołęgę, Celka.