Re: Stacje Dyskietek 3.5

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 20:47:43 MET DST

RadoslawF pisze:

> Metoda na bardzo krótką metę.
> Te dyskietki przystosowane są do pracy z innymi głowicami
> i tak przechowane dane potrafią nagle zniknąć.
> Metodą bezpieczniejszą jest kupno pudełka starych dyskietek
> sprawdzenie ich i sformatowanie wywalenie od 30% do 50%
> a reszta popracuje jeszcze kilka lat.

Kolega raczy żartować, mając amigę wielokrotnie używałem dyskietek HD
zalepiając dziurę i formatując je normalnie. Nie było z nimi
najmniejszych problemów. Ba, wielokrotnie później te dyskietki były
formatowane na format PC 720k w celu przeniesienia danych z PC do amigi
i również nie było problemów, dane nie znikały. A to, że na dyskietkach
pojawiały się błędy, cóż, to tylko dyskietki. 5 lat temu kupiłem zwykłe
dyskietki, dane dało się nagrać prawidłowo raz na 6 dyskietkach,
pozostałe 4 z pudełka działały normalnie.