iSCSI - jak to z tym w praktyce?

Autor: Qwerty <qwerty_at_MIELONKApost.pl>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 20:34:13 MET DST

Cześć wszystkim,

Niedługo będę miał małego NASa z obsługą iSCSI (jako target). A ja nie
wiem, jak to jest z użytkowaniem tego iSCSI w praktyce. To, że po sieci
mi wędruje 'content' jak przez symulowane SCSI to wiem.
Nie wiem tylko, czy zasób, który mam ustawiony jako target może być
jednocześnie widoczny dla innych użytkownika NASa?
Czy jest to taki mój prywatny dysk, którego nie widzą inni?
Czy przygotowując wolumin w NASie muszę sobie zrobić na nim partycę,
którą potem zrobię targetem iSCSI?

A może jest gdzieś to wszystko ładnie opisane?