Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 14:10:14 MET DST

On Wed, 28 Apr 2010 13:19:59 +0200, BQB
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>AWM2835 to jakaś norma? Bo nie mogę znaleźć, a wydaje mi się raczej, że
>AWM to nazwa producenta. Mniejsza o to, w/g Ciebie nie można tego
>przewodu telefonicznego używać do telefonu, bo napięcie podczas
>dzwonienia wzrasta do 60V ale już nie pamiętam AC czy DC.
To jest według ULa. AWM cośtam-cośtam jest jakby ,,normą'' opisujacą
dany przewód i obszar jego zastosowań. Akurat AWM2835 ma dopuszczenie
do 30V (nie wiem czy AC czy tylko DC). Na 230V nadawały by się style
AWM1015, lub 1569.
Innymi słowy, jak na koszulace gdzieś masz podany styl, to dojdziesz
jakie jest dopuszczalne napięcie. Problemu również nie masz, jak
napięcie podane jest jawnie. Jak nie wiesz nic, to albo znajdziesz w
katalogu producenta informacje o wytrzymałości, albo nie używasz
przewodu inaczej jak zgodnie z przeznaczeniem, bo jest ryzyko, że
trafisz akurat niskonapięciowy.

--
Grzegorz Krukowski