Re: Niskobudżetowy upgrade komputera

Autor: <ppodsia_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 14:05:14 MET DST

Marx <Marx@nospam.com> napisał(a):

> Od zawsze najtaniej jest sprzedac wszystko i kupic wszystko nowe/pasujace.
> Na purepc czy pclab masz przyklejone tematy, w ktorych sa konfiguracje o
> najlepszych parametrach cena/wydajnosc

Być może.
Nie bardzo chce go sprzedawać bo znajdę dla niego inne zastosowanie, poza tym
procesor jest lekko uszkodzony - włączenie Cool and quiet powoduje
niestabilność systemu

Gdyby był mi potrzebny do pracy a nie jako komputer domowy to nie byłoby
problemu, a tak ciężko przekonać żonę. 500 - 600 da się przeznaczyć na ten
cel. Dla większej kwoty jak znam życie znalazłoby się wiele ważniejszych
zastosowań niż zakup komputera ;)

> Warto tez przegladnac gieldy na tych forach, gdyz dosc czesto mozna
> kupic ciekawe podzespoly w dobrych cenach, ze znanym potencjalem do
> podkrecania

Ok. przeglądnę.

Pozdrawiam
PJP