Re: Stacje Dyskietek 3.5

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 22:15:09 MET DST

Użytkownik "Paweł Hadam" <hmpawel.@.gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hr75o5$ca7$1@news.onet.pl...
> Wydaje mi się, że z dyskietek 3.5 w obecnych czasach na poważnie korzystają
> tylko jakieś przestarzałe urzędy (ZUS :) ) czy biedniejsze organizacje
> państwowe (np. szkoły). Do tego pewnie należy dodać garstkę osób
> wykorzystujących bardzo stary sprzęt niezdolny do bootowania z CD czy USB
> (dyskietki ratunkowe).

Nie gadaj. Miałem rok temu kontakt z oscyloskopem zapisującym wyniki na
dyskietkę. Pech chciał, że musiałem kupić dyskietki. Cudem udało się odczytać w
stacji dyskietek (nie używana przez 2 lata).

> Sony (konstruktor tego nośnika) ogłosiło zakończenie produkcji dyskietek 3.5".

Głupoty piszesz. Produkcję zaprzestała od września ubiegłego roku. Teraz
zaprzestanie sprzedaży. Jeszcze dwa lata temu w samej Japonii udało mu się
sprzedać 8,5 mln tych nośników, więc dyskietki nie są na takim wymarciu.