Re: Stacje Dyskietek 3.5

Autor: Paweł Hadam <hmpawel._at_.gmail.com>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 19:09:19 MET DST

W dniu 2010-04-27 18:58, JoteR pisze:

> Się korzysta.

> Się kupuje.

Wydaje mi się, że z dyskietek 3.5 w obecnych czasach na poważnie
korzystają tylko jakieś przestarzałe urzędy (ZUS :) ) czy biedniejsze
organizacje państwowe (np. szkoły). Do tego pewnie należy dodać garstkę
osób wykorzystujących bardzo stary sprzęt niezdolny do bootowania z CD
czy USB (dyskietki ratunkowe).

Sony (konstruktor tego nośnika) ogłosiło zakończenie produkcji dyskietek
3.5". Może jeszcze jakieś firemki będą to tłukły, ale to już zamknięta
epoka...

Pozdrawiam,
Paweł