Re: Potrzebna cicha karta graficzna klasy GT9600

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 01:03:44 MET DST

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
news:hr4col$n32$1@news.onet.pl...

> Ale pożerają tyle prądu w 3D, że bez odprowadzenia ciepła (czyli
> wiatraków obudowy czy nadmuchu na kartę) chyba trochę ryzykownie.
>
> Grzegorz

2 lata używałem pasywnego Gigabyte 7300 GT z fabrycznie podkręconym rdzeniem
i żadnych problemów nie było (mimo że to jeszcze technologia 90 nm), choć
nie mam w obudowie wentyli wywiewających i nawiewających. A od czasu do
czasu katowałem go Furmarkiem i nigdy nie osiągnął 95 stopni (blokada
temperaturowa w sterowniku ustawiona była przez nVidię na 125 st); a wiadomo
że gry rozgrzewają kartę mniej niż Furmark. Gigabyte ma duże doświadczenie w
pasywnych grafikach - 7600 GT, 8600 GTS, 9600 GT. Wiec skoro zdecydował sie
na pasywnego 9800 GT to wie co robi.