Obudowa z zasilaczem od frontu

Autor: PeJot <Pejot_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 11:58:57 MET DST

Czołem.

Szukając obudowy z manipuladłami z góry, znalazłem takie coś:

http://megastore.wprost.pl/obudowa-i-box-lion-602w-prescot-%28oli602wrohs%29.html

Nietypowe jest to że zasilacz wydmuchuje ciepłe powietrze z frontu.
Montował ktoś kiedyś peceta w takiej obudowie i może coś dobrego albo
złego o niej powiedzieć ? O ile jeszcze przy zasilaczach z wentylatorem
80 mm potrafię sobie obieg powietrza jakoś wyobrazić, o tyle zasilacz z
wiatrakiem 120 mm będzie chyba przyduszony, chyba że ciągnąłby powietrze
nie znad napędów, ale spod "sufitu" obudowy. Niestety na fotkach, nawet
na www producenta nie ma takich szczegółów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem