Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 19:17:32 MET DST

Paweł pisze:

> Ciekawe czy ten argument przekona prokuratora.

Że producent napisał 350V max, a było 230V? A może jak kabel jest do
sieci komputerowej to już do niczego innego nie wolno go użyć? A jak ja
kablem energetycznym który wytrzyma 1000V i 150A puszczę tylko 230V i
16A, to też będzie argument dla prokuratora? A może jak puszczę takim
kablem sygnał telefoniczny, to też?