Re: Ekspert od procków Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 02:05:48 MET DST

"Jerry1111" <jerry1111alwaysattackedbyspam@wp.pl.pl.wp> wrote in message
news:hqt72g$mf5$1@news.onet.pl...

> Wersja dla, tfu, Della. LGA336 to tylko w OEMach spotykane. Z reguly
> wycinaja druga czesc pinow do pamieci oraz polowe pinow zasilania/masy.
> Wychodzi taniej, ale z niczym innym nie kompatybilne.

No ale mnie nie interesuje używanie tego Celka gdzieś tylko zamiast
niego wstawienie pełnosprawnego procesora Pentium i wykorzystanie
tego starego ale ładnie wyglądającego serwerka jako drugi pecet do
"internetowania" w domu... Na tym celku i 512MB pamięci trochę kuleje.

> Chyba ze LGA336 to jakis stary standard mainstream Intela (nie kojarze,
> ale ja od zawsze wolalem AMD).

No ale jeśli nie CPU tylko podstawka ma brakujące piny i obsługuje tylko
ułomnego Celka to dlaczego Dell miałby głosić że ta płyta obsługuje
dwurdzeniowe Xenony z magistralą 1066? Te procki też nie mają pinów?

Czy ktoś się orientuje czy kolejne rodziny procków intela E3000, E4000,
E5000, E6000 itd - różnią się liczbą pinów czy nazwami sygnałów w LGA?
Różnią się może wejściową częstotliwoscią zegara? Napięciami?