Re: Ekspert od procków Intela

Autor: Jerry1111 <jerry1111alwaysattackedbyspam_at_wp.pl.pl.wp>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 00:30:33 MET DST

On 23/04/2010 12:29, Pszemol wrote:
> Czy leci z nami ekspert od procków Intela?
>
> Mam stary serwer Della SC440 ktory pracuje obecnie z Celkiem
> opisanym szczegółowo przez Della tak:
> WJ299 Processor, 80547, Celeron Prescott Desktop Socket T, 336 LGA,
> G1, Alternate

> Czym w ogóle różnią się z punktu widzenia płyty głównej te procki?
> Napięciem pracy? Częstotliwością? Czemu procek X chodzi a Y nie chodzi?

Wersja dla, tfu, Della. LGA336 to tylko w OEMach spotykane. Z reguly
wycinaja druga czesc pinow do pamieci oraz polowe pinow zasilania/masy.
Wychodzi taniej, ale z niczym innym nie kompatybilne.

Chyba ze LGA336 to jakis stary standard mainstream Intela (nie kojarze,
ale ja od zawsze wolalem AMD).

--
Jerry1111