Re: uciekający kursor

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 17:30:20 MET DST

Dnia 23-04-2010 o 17:58:06 Przemek <raz@onet.pl> napisał(a):

> 1634Racine nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> Ja bym odpalił system z jakiegoś Life CD, nawet linuxowego i obadał czy
> nadal się tak zachowuje.
> Przem

Zobaczy się wtedy czy to po stronie systemu.

A pomyślałem że to nawala może ten laptopowy joystick/touchpad.
A da się go wyłączyć całkowicie? Nawet gdyby trzeba było po prostu kabelek
wyciągnąć..

Kiedyś mi taki jeden jakoś zamókł czy coś (nie wiem) :) i kursor też
szalał. Wyłączyłem go i myszka działała ok.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?