Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 19:15:22 MET DST

Użytkownik "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hqphi0$b1k$1@pippin.nask.net.pl...

> Prosze bardzo: np. material, z ktorego wykonana jest obudowa determinuje
> odpornosc danych na zdeptanie, zalanie/utopienie, naslonecznianie,
> rzucenie z wsciekloscia o sciane, noszenie wpietego pendrivea w peku 30
> kluczy do drzwi, itp. :]

No i ja dlatego kupiłem Sandisk Cruzer Contour 8GB
- jest metalowy, ciężko zdeptać
- nie ma kapsla na wtyk tylko chowany
- utopienie/zalanie - akurat tak nie potrzebowałem, nasłonecznienie? hmm..
- rzucać nim mi szkoda bo ładny, ale metalowy więc da rady
- noszę go z pekiem kluczy, bardzo fajny skurzany w komplecie jest futerał,
który właśni mi słuzy za breloczek do pęku.

No i poza tym jak napisał RadoslawF nie ma gównianych parametrów. są takie
akurat dla mnie (są szybsze, ale dla mnie nie potrzebne, zapis 19MB/s
starczy).

Pozdrawiam.

--
Irokez