Problem z wydajnością Raid 0

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 12:43:03 MET DST

Witam,

Wykonywałem test wydajności dwóch dysków w Raid 0 na Windows 7 64, płyta
Gigabyte P55A-UD3R. Szczerze mówiąc oczekiwałem lepszych rezultatów.
Chodzi o dyski Samsunga HD502HJ. Średni transfer wyniósł 160MB/s. Czy
coś robię źle?

Do testów użyłem HD Tach w trybie kompatybilności z XP - może to złe
narzędzie dla tego systemu? Czy jest obojętne do jakich portów SATA na
płycie podłączam oba dyski? Pytam w kontekście historycznym bardziej. W
IDE na jednej taśmie nie było można łączyć wolnego CD-ROM z szybkim
dyskiem bo dysk zaczynał mulić.