Re: Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 11:10:40 MET DST

GLaF wrote:

> Miałem podobną przypadłość, opisałem szczegóły w tym wątku:
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/1085fb0612723174?hl=pl&
> Winna była płyta główna.

Dzięki.
Poguglałem wczoraj i podobne objawy dawał również uszkodzony zasilacz (też
BeQuiet).
Zapomniałem wcześniej napisać, że powyżej opisane problemy miałem ok 3 tyg
temu. Od tego czasu komp działa ok, ale wiem ze jeśli odłączę zasilanie choć
na chwilę problem powróci. Na razie zostawię chyba tak jak jest (inne
priorytety finansowe) a sprawdzę dokładnie jak całkiem padnie.
Jeszcze raz dzięki.

--
deepblue