Re: Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 02:05:26 MET DST

Powitanko,

> Kabel długi to i prąd do listwy nie od razu dojdzie. Po podłączeniu
> listwy do gniazdka w scianie teraz odczekuję ze 2 minuty

No ale dobrze, ze rozprostowany ten kabel. Najgorzej jak jest zwiniety.
Elektrony wtedy takiego krecka dostaja, ze moga do listwy nigdy nie dotrzec.
No i nie powinno sie uzywac kabli z beztlenowej miedzi, elektrony sie
udusza po drodze i martwe moga zapchac listwe.

Zarty zartami, ale przeraza mnie ile jest "tumanistow".
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)