Re: Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 01:36:42 MET DST

W dniu 2010-04-19 01:10, deepblue pisze:
> Czarek napisał/a

> Akurat mam listwę Lestara LFT 2005 z filtrem przeciwzakłóceniowym -
> elektronika, która mogła nawalić. Sprawdzę.

Jak wychodzimy z domu to *wyciągam z kontaktu wtyczkę od kabla listwy*
(na wypadek zalania mi mieszkania przez sąsiada z góry). Kabel ma 4 m.
długości i tymczasowo jest włączany do kontaktu w kuchni, bo mi w
kontakcie w pokoju pokazywał się ogień. Był elektryk z administracji MSM
Energetyka, rozgrzebał kontakt, potem przykręcil na 1 śrubkę (drugą
zachachmęcił, bo była długa - do grubego, podwójnego kontaktu i pewnie
mu się przydała.). Powiedział, że jeszcze przyjdzie, rozgrzebać ścianę,
ale za pieniądze. Nie chcę mu płacić za partactwo, bo nawet mi nie
powiedział, czy już mogę ten komputer przez listwę podłączyć do tego
gniazdka. W związku z tym, że się obawiam pożaru w mieszkaniu to 4
metrowy kabel w dalszym ciągu przeciągam do gniazdka w kuchni.
Kabel długi to i prąd do listwy nie od razu dojdzie. Po podłączeniu
listwy do gniazdka w scianie teraz odczekuję ze 2 minuty i dopiero
włączam komputer. Nie ma co się spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi.

--
animka