Re: HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

Autor: Sławek <info_at_netteria.net>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 19:16:36 MET DST

> Drastyczne to będą jak się okaże że to problem sprzętowy.
> Na razie masz zadanie jak dla niemowlaka, znaleźć system
> który można uruchomić z pendriva a jak jesteś dupa to za
> 200zł na alledrogo sprzedają nagrywarki podpinane przez USB.
> Ale jak patrze co odpisałeś to jednak radził bym poszukać
> płatnej pomocy fachowca. Nie będzie taniej ale będzie szybciej.

Spokojnie, nie ma po co się unosić. Myślę, że nie jest to jedyny
przypadek z tym modelem i może znajdzie się ktoś kto to uruchamiał.
I tak jak pisałem, w trybie awaryjnym sie uruchamia bez problemu i
śmiga jak trzeba. No tylko tyle, że faktycznie w trybie awaryjnym nie
wykorzystuje w pełni wszystkich możliwości sprzętowych. No tak, może
jakiegoś linuksa znajdę i odpalę z pena. Pytanie tylko czy to
faktycznie wyjaśni sprawę.

Sławek