Re: HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 18:35:01 MET DST

Dnia 2010-04-18 17:54, U¿ytkownik S³awek napisa³:

> Hm, raczej trudno mi bêdzie. On nie ma napêdu. Poza tym mo¿e nie
> trzeba od razu tak drastycznej metody.

Drastyczne to bêd± jak siê oka¿e ¿e to problem sprzêtowy.
Na razie masz zadanie jak dla niemowlaka, znale¼æ system
który mo¿na uruchomiæ z pendriva a jak jeste¶ dupa to za
200z³ na alledrogo sprzedaj± nagrywarki podpinane przez USB.
Ale jak patrze co odpisa³e¶ to jednak radzi³ bym poszukaæ
p³atnej pomocy fachowca. Nie bêdzie taniej ale bêdzie szybciej.

Pozdrawiam