Re: Podział łącza niewidoczny dla providera?

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 19:07:21 MET DST

MAR pisze:

> Drogo.
>
> Taniej: Ovislink WL1600GL.
> A nawet d-link dir-300.
> Do obu można wgrać alternatywny soft.

Oj tam drogo - troszkę drożej, a spokój zawdzięczany bezawaryjnej i
stabilnej pracy routera - bezcenny.
;)

Od pół roku (gdzieś tak mniej-więcej) śmiga u mnie właśnie WRT na Tomato
- podpiąłem, wrzuciłem Pomidora, skonfigurowałem i ruszam go tylko przy
wycieraniu kurzu.
;)
W sieci dodatkowo drukarka po LANie i bramka VOIP, wszystko działa jak
powinno czyli jak raz ustawiłem tak działa bez przerwy.

Pozdrawiam,
Kuba