Re: Podział łącza niewidoczny dla providera?

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 22:24:24 MET DST

W dniu 2010-04-16 20:59, GLaF pisze:

> Jeśli router ma taką możliwość, to należy go tak ustawić, aby nie obniżał
> TTL (standardowo obniża o 1) bez względu na to jakie TTL ma ustawione
> dostawca.

A jakie konkretnie routery to umożliwiają i jak to się będzie
nazywać w menu - to może ściągnę jakieś instrukcje i
poczytam? Bo na Allegro sprzedawcy nic nie piszÄ… o takich
funkcjach więc nie mam jak dokonać wyboru.

Może polecilibyście coś wypasionego (nie najdroższego) co ma:
- "nie obniżanie TTL"
- klonowanie MAC
- WAP2 (jak najwięcej opcji WAP2 i odmian - przewiduję różne
urzÄ…dzenia klienckie)
- "wejście" Internetu przez RJ45
- wyjście rozdzielonego Internetu po WIFI oraz RJ45 (switch
lub hub 100Mb/s)
- filtrowanie po MAC adresach klientów Wifi
- regulację mocy nadawania WIFI tzn. aby nie nadawał z
największą mocą (są tylko dwie cienkie ściany w poziomie do
pokonania)

Jak z tego wynika chciałbym coś wypasionego z powyższymi
funkcjami i innymi przydatnymi o których nie wiem.
Udostępnianie dysku USB nie jest potrzebne. Co moglibyście
polecić?