hp 2200dn - sterowniki - problem

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 01:51:14 MET DST

On 7 Kwi, 19:27, Kubuś Puchatek <kamil...@poczta.onet.pl> wrote:

> Napisz jak się sprawuje - jakość wydruków, _głośność_ pracy, itp.

Drukarka przyszla w calkiem dobrym stanie.
Czysta, niepoobijana, niesmierdzaca niczym podejzanym.
Pierwszy wydruk mial troche smug ale to pewnie tym ze kurier ja troche
pokrecil przy dostawie.

Drukuje ok, ale tylko na windowsianych sterownikach, sciagnalem te:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=pl&cc=pl&prodNameId=28868&prodTypeId=18972&prodSeriesId=28861&swLang=30&taskId=135&swEnvOID=228

i zainstalowalem takie pakiety:
HP LaserJet 2200 PCL5e Driver
hp LaserJet 2200 PCL6 driver

I zaden z nich nie dziala. Jakby drukarka nie komunikowala sie z
komputerem.

Pliczek z łatką niestety zajeczal ze mam zreinstalowac oprogramowanie
drukujace i nic nie zrobil.

Co zainstalowac aby bezbolesnie miec dobre sterowniki?
Standardowe windowsiane maja tylko 600x600dpi a w tych co nie dzialaja
tez nie ma opcji ustawiania 1200x1200 tak wprost.

A teraz ode mnie:
Jak dziala na sterownikach windowsianych?
Na moje krzywe oko calkiem dobrze.
Od wlaczenia do ready 13 sekund.
Od klikniecie drukuj w notepadzie do wyplucia strony 13 sekund
(wiekszosc z tego czasu to wciaganie papieru) ten czas byl dla strony
drukowanej po jakichs 15 minutach od poprzedniej.

Jakosc druku na byle papierze ksiazkowa.
po wydrukowaniu (fit to page with aspect) tego:
http://www.gpsinformation.org/jack/photo-test/pics/iso-rag.jpg
Wszystkie linie sa rozroznialne az do konca z dwoma wyjatkami:
pionowy(trzymajac tak zeby cyfry byly normalnie) lejek ma osobne linie
az do 11-ki (potem sie robia zygzaczki) a poziomy do 12-ki.

Ale mialem powlaczane jakies pomocnicze i eco tryby.

Glosnosc srednia, jakas oska w srodku piszczy przy pracy ale raczej
nieglosniej od reszty mechanizmu.