Re: tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?

Autor: zen3x <zen3x_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 20:42:20 MET DST

On 6 Kwi, 11:28, "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:
> Witam.
> Od dluzszego czasu sie przymierzam do zakupu drukarki.
> Potrzebuje lasera bo czesto trawie wzorki metoda tonerowa. Do tego zdaza sie ze
> przez miesiac nic nie bede drukowal wiec atrament moze byc problematyczny.
>
> Generalnie:
> Czy jak kupie taka kyocere to wtopie?
>
> W robocie widze w akcji taka drukarke:http://allegro.pl/item973619222_kyocera_fs_3820_n_male_przebiegi_siec...
> Cena jak na uzywke troche wysoka ale moze warto kupic taka drukarke bo bedzie
> solidna?
>
> Moje potrzeby:
> [...]
Kyocery są szybkie - to jest ich największa zaleta. Jakość wydruku w
1200x1200 dpi średnia. Toner w modelu 1050 to koszt 50zł. Starcza na
max 3000 str. Jak szukasz drukarki na lata kup lexmarka optra t610 lub
630. Tonery są na 25 i 21 tys wydruków. Można te drukarki rozbudować
do wszechstronnych urządzeń drukujących. Tak dużej możliwości
rozbudowy nie ma żadna drukarka HP z serii 2200 lub późniejszych w
cenie 200zł.