Re: usb na pci nie wymagajace sterownikow od xp.

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 23:22:30 MET DST

Uzytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisal w wiadomosci
news:hq7k3a$b11$1@inews.gazeta.pl...
> "Wiktor S." napisal:
>
>>> jest pecet z win xp bez portow ps/2.

Ale prawie napewno jest RS-232 (przynajmniej na szpilkach, a moze nawet
sledzia producent plyty dolaczyl). Wiec mysz (szeregowa) prawdopodobnie
dzialalaby.

> A jak ma wejsc do tego BIOS-u? ;->
> Zreszta w takiej plycie bez PS/2 ów "legacy support" powinien byc stanem
> domyslnym, czyli po resecie CMOS powinno dzialac.

Nie musi byc domyslnym. W nowszych plytach przy Legacy Off owszem nie dziala
klawiatura USB pod czystym dosem, ale w biosie dziala. To w starszych
plytach zeby wlaczyc Legacy w biosie trzeba bylo najpierw podlaczyc klawe
PS/2.

> Swoja droga ciezko mi uwierzyc, ze ta plyta nie ma chocby pinów do
> podpiecia PS/2. Co to za wynalazek?

Niektóre nowe plyty z segmentu tych drozszych nie maja juz nawet jednego
PS/2. Ani flopa. A nawet sa juz plyty bez IDE.