Re: usb na pci nie wymagajace sterownikow od xp.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 19:57:57 MET DST

"Wiktor S." napisal:

> Zobacz czy jest tam funkcja "USB legacy support".

A jak ma wejsc do tego BIOS-u? ;->
Zreszta w takiej plycie bez PS/2 ów "legacy support" powinien byc stanem
domyslnym, czyli po resecie CMOS powinno dzialac.

JoteR

PS. zaraz wsadze taka karte (NEC) i sprawdze. Ale nawet jak zadziala, to z
klawiatury podpietej do takiej karty tez nie wejdzie sie do setupu. BIOS
obsluzy tylko porty USB wbudowane. Swoja droga ciezko mi uwierzyc, ze ta
plyta nie ma chocby pinów do podpiecia PS/2. Co to za wynalazek?