Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 20:17:59 MET DST

W dniu 2010-04-11 20:07, Michał Bień pisze:
> Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP
> i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic.
> Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania
> Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie
> tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
> O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym
> ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock
> reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
> [...]

Rzeczywiscie, raz na kilka razy zdarzylo mi sie tez, ze komputer nie
chcial sie wybudzic poprzez klawiature, byl czarny ekran, a wlaczenie
guzikiem odpalalo system od nowa. Pytanie tylko, czy to dwa osobne
problemy, czy jeden i ten sam, ale rozne objawy.

Probowalem teraz tez aktualizacji Windowsa, ale nic nie zmienily - nadal
to samo.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))