Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: Michał Bień <mbien_at_invalid.pl>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 20:07:16 MET DST

W dniu 2010-04-11 18:14, Tomaszek pisze:

> Ok:) Goń dziadów, brakorobów;) Masz prawo domagać się pełnej
> funkcjonalności za pełnowartościowy produkt. Niech darmozjady łatają,
> patche wydają... No się trochę musiałem rozweselić, bo mnie już to
> wszystko trochę przygnębia

        Pewnie odpowiedź bÄ™dzie standardowa - "pracujemy nad tym".
A jeśli chodzi o producentów oprogramowania, w tym MS, to oni nigdy za
nic nie odpowiadają. No może za nośnik wart 1 zł, który mogą wymienić po
wielkich bojach.

P.S.
Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP
i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic.
Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania
Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie
tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym
ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock
reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
ewidentnie system, a nie sprzęt, to po zostawieniu w planie zasilania
tylko budzenia przyciskiem coś takiego zdarza się może 1 raz na 15,
a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście
godzin albo i ponad dobÄ™.

/MB