pecet z Matsonic Ms9158+ nie startuje od razu

Autor: Kicer <a_at_B.c>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 09:25:14 MET DST

Witam

mam starego peceta z MB Matsonic Ms9158+, Pentium4, 1,6GHz podkrecony na 2 z
hakiem.
Problem jest taki ze po włączeniu fizycznie się uruchamia (ruszają wiatraki
etc) ale monitor nie dostaje sygnału z karty (geforce 2 mx, wczesniej był
jakis radeo i bylo to samo) i system operacyjny nie startuje (brak beepa
biosu ktory domyslnie jest, nie słychac tez aby dysk pracował). Jeśli dać
się mu nagrzać (kilka-kilkanascie sekund) i zresetować to rusza i potem nie
ma z nim problemów.

Na płycie brak napuchnietych kondensatorów, w zasilaczu były, ale je
wymieniłem. Zastanawiam się czy przyczyna nie jest podkrecony procek (~30%),
ale kompa kupilem uzywanego i nie mam zielonego pojecia jak poprzedni
własciciel go podkrecił: w biosie zabardzo nie widze takiej możliwosci (z
reszta skasowałem cmos), manuala do płyty głównej nie potrafie wygoglać, na
plycie zabardzo zworek (chociaz to juz chyba nie te czasy;) ) nie widać.

pozdrawiam

--
Michał Walenciak
Kicer86 at gmail dot com