Re: Pare pytan o dyski SATA

Autor: PeJot <Pejot_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 07:12:18 MET DST

tomekr pisze:

> Zdecydowanie karta z kontrolerem SATA (z własnym BIOS, aby można było z
> niej startować).

No cóż, chyba jednak brak prostych możliwości wsadzenia współczesnego
dysku do starego peceta przyspieszy jego utylizację, choć jak na razie
byłby to jedyny powód aby szukać jego następcy. Ten pecet służy dzieciom
oraz do przeglądania netu, i na dzień dzisiejszy spokojnie wystarcza i
trochę szkoda mi go skreślać tylko z uwagi na mały dysk. Dziękuję
wszystkim za sugestie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem