Re: Pare pytan o dyski SATA

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 20:12:31 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:hpiefi$pv8$1@inews.gazeta.pl...
> autorytecie w tej materii, Michale Kaweckim, który nieraz się na ten
> temat wypowiadał na grupach windzianych. Bowiem ja działam raczej
> prewencyjnie - po prostu ich nie zakładam, a jak u kogoś zobaczę - to

Zaciekawiła mnie ta dyskusja, w szczególności te dyski logiczne na
rozszerzonych, których to jakoś podskórnie nienawidzę. Chciałem sobie
poczytać teorię i trafilem na:
http://www.man.lodz.pl/LISTY/WINNT/2005/04/0349.html
gdzie wspomniany autor powołuje się na swoje artykuły.
Niestety domene chyba przejął ktoś inny i stare artukuły nie są dostępne,
Wayback Machine ze wzgledu na robots.txt nie zachowało tych artykułów.
Czy ktoś z Was ma może je gdzieś zarchiwizowane?
Przem