Re: Czy HyperThreading może spowalniać? (Intel i3)

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 15:53:34 MET DST

Dnia 2010-04-07 10:39, Użytkownik Latet napisał:

> Jeśli tak nie jest, to chyba po prostu trzeba się przyzwyczaić, że 25%
> oznacza 50%...

Trzeba się przyzwyczaić. Niestety.
Ja mam inne pytanie, w Pentium D HT wprowadzono podobny by dać
programistom czas na przygotowanie się do oprogramowania
procesorów wielordzeniowych. W mojej opinii nie wyszło,
przespali. W jakim celu upycha się teraz technologię HT
do nowych procesorów wielojądrowych ?

Pozdrawiam