Re: Odłączony monitor, dioda w zasilaczu miga

Autor: Matt <mateusz.wojcik_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 10:42:46 MET DST

On 5 Kwi, 12:26, "Andrzej Kuća" <protu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Jakby kogoś interesowało - rozwiązaniem okazało się usunięcie mostkowania
> (kawałka kabelka) bolca z zerem w gniazdku. Nie mam w gniazdkach uziemienia,
> więc myślałem, że taki "mostek" będzie jakimś rodzajem zabezpieczenia.

Nie zdziw się, jak komputer zacznie teraz "kopać" obudową. Bez
uziemienia (nawet nie do końca poprawnego - czyli z mostkiem) zasilacz
z filtrami przeciwzakłóceniowymi będzie miał połowę napięcia
wejściowego na uziemieniu - czyli ~120V na obudowie.

Ogólnie lepszy mostek bolec<->zero niż jego brak.

--
Regards
Matt