Re: extended waranty na laptopa

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 09:05:36 MET DST

Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <jackobi.usenet@awp.waw.pl> napisał w
wiadomości news:hpegvj$qis$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik " konrula" <konrulla.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.
>
> NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

Ja bym mu pomógł,
i obserwował efekt. Pewnie by był "bardzo medialny".
...i odstraszający.
Żeby robić takie numery, trzeba być niezwykle przebiegłym specjalistą
w dziedzinie, a nie pytać - jak zrobić przekręt.
Przeważająca część takich przekrętów kończy się niezwykle nieprzyjemnie
...a później "jak to, mówili, że tego nie da się wykryć".

Artur(m)