Re: Procesor wentylowany zasilaczem

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 12:06:53 MET DST

Dnia Tue, 06 Apr 2010 11:53:03 +0200, Zbigniew Cofała napisał(a):

> No niestety, nie stać mnie już na takie zabawy - komputer musi działać i
> tyle.

Eghmm... Ta grupa jest m.in. dla ludzi, którzy lubią taką zabawę.

> Jak sobie popatrzysz do do środka jakiegoś porządnego serwera 1U albo nawet
> 2U, to widać że karty, pamięci, dyski, zasilacze - wszystko jest
> rozmieszczone z uwzględnieniem odpowiedniego przepływu powietrza i
> chłodzenia. Nie da się w domowych warunkach poskładać czegoś takiego ze
> standardowej obudowy, aluminiowego radiatora z firmy
> super-duper-tuning-i-podkrecanie-komputerów.pl i chińskiego coolerka z
> Vobisu.
Wiem, że do serwerów trudno jest znaleźć cokolwiek, ale tematyka gupy to
pecety pod przeróżną postacią a tu dobranie odpowiednich podzespołów i
zapewnienie prawidłowego obiegu powietrza nie wymaga doktoratu z
"mechaniki płynów" ;)

--
Marcin