Re: Procesor wentylowany zasilaczem

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 11:53:03 MET DST

MarcinCz wrote:

> A ja dalej się tym bawię. Odkryj w sobie dziecko a życie stanie się
> zabawniejsze.

No niestety, nie stać mnie już na takie zabawy - komputer musi działać i
tyle.

> Ke?

Jak sobie popatrzysz do do środka jakiegoś porządnego serwera 1U albo nawet
2U, to widać że karty, pamięci, dyski, zasilacze - wszystko jest
rozmieszczone z uwzględnieniem odpowiedniego przepływu powietrza i
chłodzenia. Nie da się w domowych warunkach poskładać czegoś takiego ze
standardowej obudowy, aluminiowego radiatora z firmy
super-duper-tuning-i-podkrecanie-komputerów.pl i chińskiego coolerka z
Vobisu.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających