Re: Pare pytan o dyski SATA

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 23:09:34 MET DST

"PeJot" napisał:

> Czyli można zaryzykować zakup owych 320 GB na EIDE

Odradzałbym, to już prehistoria a i pojemność taka sobie. Ostatecznie dysk
SATA podepniesz do aktualnej płyty bądź przez przejściówkę PATA <-> SATA
bądź też z wykorzystaniem USB, a dysk PATA w nowej płycie będzie się pewnie
kisił razem napędem optycznym na jednej taśmie (bo drugiej nie będzie do
czego podpiąć). Ja tak zrobiłem rozbudowując na chybcika i najtańszym
kosztem komputer dzieciaków i wcale nie byłem zachwycony tym, co zobaczyłem
w windzianym Podglądzie zdarzeń.

JoteR