Odłączony monitor, dioda w zasilaczu miga

Autor: Andrzej Kuća <protumba_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 23:09:49 MET DST

Witam, właśnie zauważyłem coś takiego u siebie: listwę od stacjonarnego
komputera mam wyłączoną, monitor (LCD Optimus) mam wyłączony (raz, że
wyłączony przyciskiem, dwa że listwa wyłączona), do monitora idzie kabel z
zasilaczem do gniazdka, w zasilaczu jest dioda i ona, mniej więcej co pół
minuty miga... tak, jakby jakieś napięcie dostawała... Jedynie co, to do
peceta jest podpięty kabel sieciowy od routera, a router jest włączony. Co to
może być?