Re: kamerka o specjalnych "zdolnosciach"

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Thu 01 Apr 2010 - 08:12:35 MET DST

Qbab pisze:

> teoriÄ™ znam :)
> tylko problem jest z kamerką której stery pozwalają na wyłączenie tego
> auto, testowałem kilka i jak się okazuje mimo wyłączenia stery coś
> mieszają, jakiej używałeś Ty?
>
> pozdrawiam

Uzywalem taniego Logitecha, taka kulka. Jednak nie zwracalem
uwagi na natezenie, bo bylo to nieistotne.

A moze seria zdjec? Canon z rosyjskim systemem CHDK umozliwia
wieczne wyzwalanie migawki albo wyzwalanie przez podanie napiecia
na odpowiednie druty USB. Koszt - pewnie jakies 100 zl.

pozdro

--
A S