Re: Karta graficzna z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 22:57:54 MET DST

W dniu 2010-03-31 14:53, Remek pisze:
> Tak odbierasz próbê konkretu? Spojrzyj na to dok³adniej. Autor pisze, ¿e
> karta ma s³u¿yæ do okreslonych celów. Mo¿e je ¼le sformu³owa³? Mo¿e moje
> prowokacje spowoduj± u¶cislenie i urealnienie kryteriów?
Gdybym kupowa³ kartê dla siebie, to zapewne cele sformu³owa³bym lepiej.
Niestety mam tylko co¶ doradziæ, byæ mo¿e kupiæ i zainstalowaæ. Wybacz,
ale nie bêdê przez pó³ dnia mêczy³ u¿ytkowniczki pytaniami do czego jej
ta karta, czy nie mog³aby lepiej sprecyzowaæ oczekiwañ itp. To _tylko_
karta graficzna.

> Moja teza (prawdziwa), ¿e do prac biurowych wystarcza karta 8 MB wywo³uje
> lawinê uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.
Oczywi¶cie, ¿e wystarcza. Maszyna do pisania, czêsto te¿ by wystarczy³a,
niestety ³atwiej kupiæ co¶ wspó³czesnego :->

--
Pozdrawiam
Maciek