Re: Karta graficzna z pasywnym chłodzeniem

Autor: Remek <bajer_at_tlen.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 14:53:00 MET DST

Użytkownik "OMSON" napisał:

> Ja czytam któryś już z kolei post Remka i zaczynam odnosić takie
> przedziwne wrażenie, że może chciałby być postrzegany jako internetowy
> pasterz wśród nieświadomych owiec... ;) :)

Tak odbierasz próbę konkretu? Spojrzyj na to dokładniej. Autor pisze, że
karta ma służyć do okreslonych celów. Może je źle sformułował? Może moje
prowokacje spowodują uścislenie i urealnienie kryteriów?

> Remku - ludzie nie są wcale takimi baranami jak Ci sie wydaje. :)

Czasami tak mi się wydaje rzeczywiście. Jest to moja subiektywna ocena
społeczństwa, które głosuje na kandydata do urzędu prezydenckiego
reprezentującego zero intelektu i zero morale. I w wielu okolicznosciach
niestety to się potwierdza. Nie oznacza to wcale wrzucania wszystkich do
jednego wora. Poczytaj grupę o Windows98, czy WIndows XP, na której
wypowiadają sie bardzo konkretni i kulturalni fachowcy. Pokaż mi choć jeden
mój post, który by był niewłaściwy w stosunku do nich. Jak Kuba Bogu tak Bóg
Kubie.

Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB wywołuje
lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.

Remek