Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 22:34:38 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomoœci
news:hor4g6$tsg$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
> wiadomoœci grup dyskusyjnych:hor1a4$6bs$1@inews.gazeta.pl...
>
> Nauka kosztuje. Chyba trzeba być upoœledzonym, ale kupować towar za ułamek
> ceny firm konkurencyjnych.

Wiesz, troche mnie tym obraziles, zakladam, ze po prostu nie znasz faktow.
Kolega kupowal bezposrednio w Chinach, w czasach, kiedy byl poczatek duzego
boomu na import z powodu ogromnej roznicy cen. W dodatku kupowal w sklepie,
ktory jest jednym w sieci sklepow na terenie Chin (jak mowie - cos na
ksztalt naszego Vobisu). Biorac pod uwage nasze realia, nie przyszlo mu
pewnie na mysl, ze podrobki w Chinach to normalka (glosno zaczelo sie o tym
mowic jakis rok pozniej, jak juz wystarczajaco duzo shitu naplynelo), on sie
napalil, pendrive dzialal, ja zamowilem u niego 4 sztuki.
A na allegro chodzily w "normalnych" cenach, odrobine tansze niz
konkurencja, a wziecie mialy z powodu nazwy "Sony"...

> "SONY Pen Drive 359GB MICRO VAULT
>
> sprzęt został sprowadzony z USA, lecz stwierdziłem że jego pojemnoœć jest
> dla mnie za mała i zakupiłem większy,"
> Nawet œrednio inteligentna osoba zauważy, że rozmiar nie pasuje do ~2^x.

no to jest przypadek wybitny :)
co ciekawe, zglosilem to do Allegro, otrzymalem informacje, ze zweryfikuja
:)
Az sobie dodalem do ulubionych, zobacze jak sie to skonczy.

Pozdrawiam
Michal