Re: kamerka o specjalnych "zdolnosciach"

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 22:05:45 MET DST

W dniu 2010-03-30 21:14, =Marcos= pisze:

> Wydaje mi się, że możesz raczej spróbować poszukać kamerki, w której da
> się ustawić stały balans bieli, stały czas migawki itp. Musiałbyś
> sformułować czego oczekujesz tak naprawdę. Jeśli chodzi o to, żeby w
> miarę przesuwania obiektów na ekranie i zmiany oświetlenia
> kamerka/sterownik nie zmieniały sztucznie kolorów/jasności/kontrastu bez
> Twojej ingerencji, to właśnie stałego balansu bieli i stałego czasu
> migawki szukasz.

dokładnie, chodzi mi o to żeby dostać obrazy jako czyste bity może być
nawet nie przetworzone z tzn nie przeliczone z monochromatycznych
komurek na pixele z pełnym kolorem, jak się nie da to niech przelicza i
podaje mi kolor jako trzy liczby dla piksela (bo bez przeliczenia
powinienem dostać piksele "jednokolorowe" odpowiadające trzem barwom w
układzie maski bayera.
a czas maświetlenia powinienem móc sobie ustawiać i trzymać potem stały.
Chciałbym po prostu mierzyć zmanę sygnału rejestrowanego przez kamerę z
mikroskopu (natężenia światła w poszczególnych kanałach), mam taką jedną
olympusa w pracy ale droga jak pieron a mnie jest potrzebne ze trzy do
eksperymentu. :)
pozdr