Re: SSD i dwuletni notebook

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 14:22:06 MET DST

W dniu 2010-03-21 15:37, Czarek pisze:

> Szansa jest bo zrobisz reinstalację systemu po wymianie dysku i to go
> bardziej przyspieszy.
> W godzinę przyspieszysz go za darmo - posprzątaj w systemie, usuń zbędne
> programy z autostartu itp.

No to ja powiem, że goły system Mac osX 10.6.2 na normalnym dysku wstaje
w 26 sekund(4 GB ramu) po wymianie na szybki SSD czas wynosi 14 sek (też
czysty system tuż po instalacji).

Nie wiem czy to coś mówi w kontekście windowsa, bo ja nie miałem nigdy
tego systemu wstającego poniżej 1 minuty :)

pozdr.